maandag 14 oktober 2013

Zwarte Maandag

Maandag 14-10-2013 de dag dat we afscheid moesten nemen van een trouw reisgenoot ,die al vele jaren trouw met ons mee ging maar helaas het ging gewoon niet meer.
We wilden hem hier achterlaten want hij was hier ook vandaan
Ik geloof dat we hem in 2006 of 2007 hier gekocht hadden.
Deze was van Gerrit die van Joke wilde al niet eens meer mee
die hadden we al thuis gelaten
Oke wat moet dat moet maar we moesten natuurlijk ook nog naar huis dus tijdens het ontbijt
Vergadering hoe of wat en waar gaan we shoppen
ELLENTON
Benzine er in niet te veel hoor Joke het is geen Dodge Duran
Ja dat kan die Joke wel hoor
En daar gingen we eerst de 4
Dan de 75 richting Napels
En ja hoor daar is het
Deze Foto vond ik wel leuk Links de Auto die we in april hadden
En rechts die we nu hebben.
Ja en na zo rit gaat er wel een
IN
Ja voor de liefhebbers als je rustig wil shoppen en de zelfde winkels met de zelfde prijzen is dat een aanrader
Rust en nog eens Rust Heerlijk
En alle winkels staan er netjes bij.
Nou de missie is geslaagd we hebben nieuwe Koffers en die hebben we dan ook maar gelijk daar weer gevuld .
Ja het was nog Sale morgen is het over.
Op de weg naar huis wat gaan we eten en waar en daar stond ineens een bord langs de weg exit 33
Allebei een Bacon Cheese Burger
All The Way
Frietje er bij en wat te drinken en Klaar is Kees
Ja het duurt even maar dan heb je ook wat

Eet Smakelijk Joke
We hebben nog een flinke zak pinda's meegenomen want misschien krijgen we nog visite
Ik ga nu even nog wat te drinken in schenken en we genieten hier van het vuurwerk.
Nou niet veel bijzonders vandaag weinig Foto's maar Gerrit is ook niet zo beste Fotograaf.
Allemaal weer Tot Morgen
Joke en Gerrit
 
P.S. Yvonne we hebben nog geen Toet op erg he
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig jullie kunnen rustig doorgaan met shoppen want je hebt weer een koffer om vol te stoppen. Ja inderdaad Ellenton is alijd heerlijk rustig. En bij Give Guys ook zo te zien. Lekker dagje weer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk shoppen!
    Joke kijkt wel boos naar de FG Burger ;-) en volgens mij ook geen plekje over voor een toet.
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi dagtripje, naar Napels. En heerlijk, Five Guys, zit op mijn werk, bijna klaar en heb honger, het water loopt me in de mond haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgend jaar zitten we vlakbij Ellenton volgens mij, dus dat beloofd wat!
    Veel plezier maar weer, ik geniet elke dag van jullie blog!

    BeantwoordenVerwijderen